vrijdag 22 november 2013

Convention Manchester

Vandaag is begint de conferentie van Stampin’ Up! in Manchester. Om kort te gaan, ik ben er nogal zenuwachtig voor. Dit soort zaken moet ik eerst een keer meegemaakt hebben. Dus eerst maar gewoon lekker gespannen en alles op me af laten komen.

Uiteraard wordt er druk geruild. Iedereen maakt wat, iedereen ruilt dat uit met iedereen. Maar aangezien er 1000 dames en heren zijn, heb je niet genoeg voor iedereen. Tenminste, ik heb geen 1000 swaps gemaakt!
Zo wie zo gaat er altijd een van ieder op de grote priborden. Daar zal ik later foto’s van plaatsen.

Voor nu, mijn swaps. Nu maar hopen dat ze in de smaak vallen. Gelukkig vind ik ze zelf heel leuk. Als niemand met me wil ruilen, dan hou ik ze gewoon allemaal zelf.
Om een beeld te krijgen, de zakjes zijn 5 cm x 8 cm. Er past net een cadeaukaart in.

3 opmerkingen:

  1. Die sehen einfach toll aus! Ich wünsche Euch viel Spaß!!!!
    Lieben Gruß
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap vind ik ze hoor!
    Zou er wel eentje willen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, José!
    Hi, hi, als niemand wil ruilen??!! Denk dat je als één van de eerste door je swaps heen bent! Ze zien er echt super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen