zondag 22 februari 2015

inhaalslag

wat… waar…. wie… waar zijn ze? Ik bedoel de laatste 3 weken. Heeft iemand ze gezien?  Ze zijn gewoon weg. Zoek. Lost in Space. Of misschien wel Into the Woods (hierover later meer).

In ieder geval is het me gelukt om uitnodiging te maken voor mijn teamtreffen. En volgens mij is hij in de smaak gevallen. Ik weet niet hoe lang ik het nog kan doen, uitnodigingen maken voor allemaal. Voor nu is het vooral leuk om het te doen. Toch net even iets anders als een email of event via facebook. Wil je ook zo’n uitnodiging, af en toe? Kom in mijn team hihihi. Nee echt, kom er bij, plek genoeg! En kies ook eens extra cadeautjes uit in je startpakket. Meer weten? Geef me een belletje, Whatsapp of email en ik leg je uit.

IMG_3221

groetjes Jose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten