maandag 11 mei 2015

In kleur

De lucht trilt. De spanning stijgt met de minuut. Wie maakt wat met de nieuwe producten die we kunnen bestellen. En die voor jullie vanaf 2 juni beschikbaar zijn.

Afgelopen week kwamen de dozen met catalogussen en nieuwe goodies aan. 
Joris vond het ook zeer spannend en kwam kijken wat er de gang blokkeerde. Trouw en fotogeniek als hij is wilde hij best even blijven staan voor een foto.

Toch moesten de dozen nog even blijven staan. Ik had geen tijd! Er moesten zaken af. Ik wist dat als ik de dozen zou openen  ik met mijn nieuwe goodies zou gaan spelen en niet af kwam wat af moest.
Dat mocht en kon echt niet. 
Uiteindelijk heb ik het tot vrijdag avond gered (dozen waren er donderdag 😅).
Gelijk ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe In Colors en met een super leuk nieuw speeltje om zakjes te maken.

Nu zijn ze af en kan ik delen wat ik heb gemaakt. 

bag punch board
Cardstock en inkt gecombineerd met lint om verliefd op te worden in de vijf nieuwe kleuren. Als klein detail schattige kleine bloemetjes op een nieuwe stempel. Welke kleur vind jij het leukst?

Fijne dag,
Jose






2 opmerkingen:

  1. Gááf....dat maakt nieuwsgierig naar al het moois in die dozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de mint macaroon met de tip top taupe wel een hele mooie stijlvolle combi. Van de watermelon wonder en de cucumber crush word ik helemaal vrolijk. Echt lekkere frisse zomerkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen