zondag 27 september 2015

Over naar Stampin Treasure

Ik heb al een tijdje een nieuwe project onder handen, een nieuw blog.
Twee vragen hebben het proces niet versneld. Wat zal ik met mijn blognaam doen en wat neem ik mee en wat laat ik achter. Zo wie zo was het een nieuwe taal die ik onder de knie moest krijgen.

De oplettende kijker heeft misschien al wat kleine wijzigingen gezien aan bv mijn mailadres en de naam bij feedburner die mijn blog in de e-mail posten verzorgt.Vandaag wil ik jullie het resultaat laten zien, mijn nieuwe blog!

Hij is te vinden onder de naam www.stampintreasure.nl (klik and follow the linkt to my new blog).

Kom je met me mee? Vergeet als je daar bent niet jezelf te abonneren op mijn “blog in de e-mail” en mis geen blogposten meer. Ben je al geabonneerd, dan is opnieuw abonneren niet nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten