zaterdag 23 maart 2013

Beurs

O ja, zeker beurs, hihi aan de voetjes! Is er een masseur in de zaal?

Wat een fantastisch enthousiaste dagen hebben wij achter de rug. Heel veel mensen hebben we gesproken. Sommige zijn volger van mijn blog en anderen zijn lid van mijn Facebook groep ‘treasure your memories stampin’. En vele ken ik uiteraard niet maar hebben we met ons allen een beetje bekender gemaakt met Stampin’ Up!

Hieronder twee foto’s van de stand. En op de onderste is Anja klaar voor een voor haar nieuw avontuur.
Er zijn nog veel meer foto’s gemaakt door verschillende mensen. Ik hoop er nog een paar te mogen zien. Heb jij een foto van ons en onze stand, wil je ze me dan mailen?

IMG_2107

IMG_2106

De samenwerking tussen de twee teams was super en zeer geslaagd en wat ons allen betreft zeker voor herhaling vatbaar!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook meedoen zoooooo leuk en zooooo gaaf....

    Kus en voetjes omhoog lekker glaasje erbij...
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat was het gaaf om je te zien op de beurs!! Ik werd helemaal enthousiast van jou en Miranda! Wat een positieve energie stralen jullie uit. Kan natuurlijk ook niet anders dan met al die mooie producten van Stampin Up! Wil je ook volger worden op mijn blog? Ik ben in ieder geval al wel volger bij jou. Fijne avond nog!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen