zaterdag 30 maart 2013

Laat de paashaas maar komen…

… zijn mandje staat al klaar!

paasmandje

Vandaag een poging gedaan om het huis op te ruimen. Rond het middaguur wilde dat nog wel. Een zwak zonnetje scheen het huis binnen en de voorjaars schoonmaak leek in aantocht. Maar ik ben blijven steken toen voor de zoveelste keer de sneeuw naar beneden dwarrelde. En dus ben ik maar naar boven vertrokken om het plan voor het mandje uit te werken. Ik heb het mandje versierd met bloemetjes zodat het net echt lente lijkt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mandje! Zoiets wil je wel graag op de tafel zien en zeker ook omdat het lente uitstraalt (wat het buiten dus totaal niet doet). Erg mooi gemaakt :)
    Lieve groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk heb je dat je voor het freubelen gezwicht bent. Het resultaat mag er dan ook zijn! Wat een leuk paasmandje. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja... het slechte weer heeft zo zijn voor- en nadelen. De voorjaarsschoonmaak kriebelde bij mij ook en ik heb al heel wat "oude" knutselspulletjes weggegooid. Maar als je dan alles weer eens in je handen hebt en het sneeuwt buiten dan kan ik de verleiding ook niet weerstaan om het opruimen even te laten voor wat het is en te gaan knutselen.
    Ik vind je mandje erg leuk geworden. Heb je het papier gestempeld of had het al die houtnerf?
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen