donderdag 17 januari 2013

Bloemenkaart

Afgelopen weekend had ik teamtreffen bij mijn upline Jenni Pauli. Een heel weekend in een hotel in Gelsenkirchen. 40 dames die allemaal dezelfde passie delen.

We hebben gelachen, gehuild, gegeten, kennis gemaakt, geknutseld, geleerd maar vooral genoten!
Jenni had een super weekend voorbereid. Later zal ik foto’s plaatsen. Ik moet ze nog even uitzoeken.

Kun je niet wachten en alvast wat zien van de zaal, de freubels en de dames, klik dan op de naam van Jenni. Dan kom je bij haar blog.

Uiteraard hebben we “geswapt”. Dit is niks anders dan “ruilen”! In ons geval hebben we ideeën en projectjes geswapt.

Van Nadine Teiner kreeg ik onderstaande kaart. Ik was er direct helemaal weg van. Hij sprong gewoon in het oog. En het idee was super. Bloemblaadjes gemaakt met ponsen. Weet jij welke? Onder de inzenders verloot ik een setje glimmers. Dus wil je kans maken, laat een bericht achter op mijn blog! voor 22 januari. (demonstrators uitgesloten van deelname)
740907_10200288589798626_1640455483_o

Deze kaart vraagt om een namaak. Hieronder mijn versie. Gemaakt met een aantal nieuwe goodies uit de Sale-a-bration folder en de Lente minicatalogus
Over beide mag ik je binnenkort meer vertellen.
bloomin

7 opmerkingen:

  1. Hi Jose, very pretty your "namaak". With the heart punches it does look good! But, I guess I need to learn some Dutch soon to understand everything on your blog. My Luxembourgish is no help at all...

    Hugs
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nadine,

    Versuchen Sie dieses http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=de&a=http://treasureyourmemoriesjose.blogspot.nl/2013/01/bloemenkaart.html?spref=fb

    Es ist vielleicht nicht gut Deutsch, aber besser als nichts ;-)

    Mit http://www.bing.com/translator können Sie jede Website zu übersetzen, geben Sie einfach die URL.

    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nadine, I love your card! I saw it at the meeting and fell in love with it. I saw the card together on the table but you were not there. They had no owner at that moment. So I started hunting you ;-) I had to have one hihi.
    And as a little teaser in the blog post. I asked my folowers what punches you used. DONT ANSWER! leave them thinking ;-)

    Hug Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jose,
    je namaakkaart is goed gelukt. Leuk die projecten te zien verschijnen op je blog, ik kan net wachten tot de catalogus uitkomt!
    Nu voor het setkje glimmers doe ik graag mee : de bloem van Nadine is eerst met de grote ovale punch uitgestanst en dan nog eens met de kleine ovale punch. Jouw kaart is met de hartpunch.
    Nog veel succes met SU
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooie kaarten ik doe graag mee voor het setje glimmers

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even verbeteren! jouw kaart is met dezelfde pons maar een stuk afgedaan om een hart te krijgen, bij mijn weten is er geen grote hartpunch! oeps krijg ik nu slechte punten? LOL Je kaart blijft even mooi, ga dit ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart ! Ik begrijp een beetje Nederlands, maar het is niet in staat te schrijven met de hulp van Google, dus ik blijf bij Duits:

    Wunderschöne Karte, tolle Idee!!

    Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen