dinsdag 22 januari 2013

Uitslag Bloemenkaart trekking

De bloemenkaart van Nadine Teiner is gemaakt met de extra grote ovale cirkelpons en de kleine ovale cirkelpons (art nr 119859 en 120908)

De hartenbloemenkaart heeft niemand geraden. Dat kan ook niet, want die is gemaakt met artikelen uit de nieuwe lente catalogus!

Iedereen die een gokje heeft gewaagd is in de hoge hoed gegaan.

Nel 1

Chantal 2

Caroline 3

Cindy 4

image

En de winnaar is! Cindy!

Cindy wil jij contact met mij opnemen? Dan kan ik je prijs naar je toe sturen.

Inmiddels broed ik weer op een nieuwe prijsvraag. Hopelijk durven meer dames dan een gokje te wagen.
Wil je op de hoogte blijven, volg mij op mijn blog, abonneer je op de email service hiernaast of kijk op Facebook (treasure your memories stampin) en Twitter (@treasureSU)

2 opmerkingen: