zondag 20 januari 2013

Sale-a-bration

Vandaag heb ik heerlijk geschaatst. Het was voor het eerst sinds vorige winter dat de ijzers onder konden. Altijd weer even wennen. Maar het smaakt zeker weer naar meer. Samen met mijn stiefdochter (14), mijn nichtje (10) en twee neefjes (8 en 6) hebben we over de Oosterbeekse ijsbaan gegleden. De sneeuw maakte de baan spier wit. Na afloop hebben we bij opa en oma warme chocomelk gedronken. Even opwarmen bij de openhaard.

Eenmaal thuis weer druk aan de voorbereidingen. Over 2 weken hebben we bij mij thuis teamtreffen. We gaan kennis maken met alle teamleden, bijkletsen, ideeën delen en heerlijk aan de slag met ons geliefde Stampin’ Up!.

Het zijn bijzonder tijden. Nu Stampin’ Up! in Nederland te koop is kunnen we mee doen met alle grote acties en hebben we de meest recente gidsen. Het grootste feest van dit jaar begint op 22 januari;
Sale-a-bration!
Nog maar 2 nachtjes slapen. Dan mogen we bij iedere bestelling van 60 euro een gratis artikel uit de Sale-a-bration folder geven. En omdat Stampin’ Up! dit jaar 25 jaar bestaat is het feest grootser dan ooit.
De folder bevat wel 17 artikelen waar je uit mag kiezen. Wil jij weten welke artikelen, mail mij of hou mijn blog in de gaten!

En wil je nog meer genieten van alle gratis artikelen, als gastvrouw van je eigen party kun je nog meer extra’s verdienen. De eerste dames hebben al hun eigen party bij mij geboekt. We gaan er een leuk feestje van maken!

Maar omdat we nog even moeten wachten, eerst nog een leuk doosje gemaakt met artikelen uit de Sale-a-bration folder. Het doosje is makkelijk te maken, leuk om te geven en bijzonder om te ontvangen. Wil je weten hoe je dit bijzondere doosje kunt maken? Ik kom het graag bij je demonstreren.

boxjes clear

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij barst jij van de leuke ideeën! Super!
    Geniet er maar lekker van!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk doosje heb je gemaakt! Leuk idee!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen