zondag 28 juli 2013

Ronald McDonald Kinderfonds

Wellicht herkennen jullie onderstaande pagina uit het Stampin Up ideeënboek?
Stampin Up maakt voor elke verkochte set een bedrag van €2,25 over aan het Ronald McDonald House Charities, in Nederland beter bekend als het Ronald McDonald Kinderfonds.
Ik vind dat een mooi gebaar en heb besloten er een schepje bovenop te doen.

Voor elke set die ik in het lopende catalogusjaar (dus t/m 30 juni 2014) verkoop doneer ik zelf 1 euro aan het Kinderfonds. Aan het einde van het catalogusjaar maak ik bekend hoeveel ik overmaak. In het rechter zijvak zal ik steeds bijhouden waar de teller op staat.

Daarnaast zal ik gaandeweg het jaar af en toe extra verhogingen doen, afhankelijk van verschillende activiteiten en onderwerpen. Mijn startbedrag is €50,- Help jij mij mee om een mooi bedrag bij elkaar te halen? 

Ook mijn teamlid Jolanda van Egmond doet mee. Ga eens kijken op haar blog

Deze stempelset combineert perfect met de snijmallen uit de Chalk Talk set.

Om jullie niet zonder mooi voorbeeld te laten en ik nog even van mijn creatieve vrijheid geniet aan de rand van het zwembad, heb ik van een collega demonstrator een leuke kaart geleend.

Thanks Valerie Durham for the nice card! Valeriedurham.blogspot.co.at






Geen opmerkingen:

Een reactie posten