donderdag 11 juli 2013

Washi fun

Zo we zijn net terug uit de stad. De zoektocht naar een aardewerk mok van Mainstreet (jongensband) voor dochterlief is niet gelukt.Volgens de juffrouw in de winkel waren ze al uitverkocht, terwijl een andere dame wist te melden dat ze nog niet in de winkel waren gelegd. Tja en wat moet je dan. Behalve een beetje bedenkelijk kijken. Morgen maar weer even verder kijken.

Vandaag een kaartje met washi tape. Wonderlijk en veelzijdig tape al zeg ik het zelf.
De inspiratie van deze kaart heb ik opgedaan op het Stamp Camp waar ik twee maanden geleden ben geweest.
Mijn basiskaart heb ik voorzien van spetters. Daarna heb ik een stuk papier afgedekt met reepjes tape. De reepjes zitten strak tegen elkaar aan. Daarna heb ik een van de vormen genomen uit de Apothecary Accents set (framelits). De vorm heb ik uitgesneden met de Big Shot. De kaart vervolgens in elkaar gezet met een lintje, vlinders en wat dimensionals. Uiteraard kan er een sentiment bij gestempeld worden. Heb je al gezien dat er 3 fantastische sets in de aanbieding zijn met 25% korting! (kijk rechts in de zijbalk voor de actuele aanbiedingen)

washi fun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten