zaterdag 13 september 2014

BlogHop Treasure Team

Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door het Treasure team van Stampin’ Up! Demonstratrices. Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! autumn/winter catalogus 2014. Als het goed is kom je hier via het blog van Corinne Oosterhoff: www.studiogrutsk.blogspot.nl

Vandaag heb ik voor jullie twee kaartjes gemaakt in de vorm van een ster. Op de cardstock ster heb ik van Designer Series Paper een ster “rand” gemaakt die dimensie heeft gekregen door de vouwen die ik er in heb gemaakt. Achter de “rand” heb ik een Silver Glimmer Paper ster geplakt die het midden van de ster opvult. De rand is vastgezet met kleine drupjes lijm.
Als laatste heb ik er een wimpel met tekst op vast gemaakt.
IMG_0125

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Sylvia Verhulst-Batenburg: www.sylvia-mijnblog.blogspot.com, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder.

Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog via de pijlen. Als je het leuk vindt laat je gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.
http://www.studiogrutsk.blogspot.nl/2014/09/treasure-blog-hop.html   10660384_685699161526759_5538272299868302319_n


Hieronder de lijst met deelnemers voor het geval je ergens vastloopt.
Sylvia Verhulst-Batenburg:
www.sylvia-mijnblog.blogspot.com
Stamping Rilland: www.stamp-ing.blogspot.nl
Miranda Versteeg: www.laulijn.nl
Janneke Buissink-Boij: www.werkvanmijnhand.blogspot.com
Anja Grootveld: www.stampingbergenopzoom.com
Jolanda van Egmond: www.stampingbyjolanda.blogspot.com
Corinne Oosterhoff: www.studiogrutsk.blogspot.nl
José Hoogeveen: www.treasureyourmemories.nl
Kim Rovers http://www.kimscreatievecadeautjes.blogspot.nl
Linda Op den Camp:
www.girafje24.blogspot.nl
Melanie de Jong: www.stampinmel.blogspot.com

12 opmerkingen:

  1. Erg chique, José!!! De sterren thinlits staan hoog op mijn lijstje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi mooi!! leuk idee... Wat jammer dat ik dit weekend geen tijd heb om te fröbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ze gisteren al "live" gezien. Op de foto komen ze ook heel mooi uit!!! Groeten Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof om te zien hoe je die sterren allemaal gebruiken kunt. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Jose. Ik heb ze zelf ook al gemaakt! Leuk om te doen
    Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ster thinlits zijn nu een "must have" geworden! Met de volgende bestelling komen ze mee. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen