dinsdag 30 september 2014

Kerst in september

Het is eind september, de blaadjes beginnen te vallen. De materialen voor zelf te maken kerstkaarten worden in huis gehaald en de ideeën borrelen.

En dan valt al vroeg deze maand de eerste kerstkaart bij mij in de bus. Met onder andere materialen uit de nieuwe minigids. De dame in kwestie had bij haar bestelling al gemeld dat ze een heel specifiek idee had. En omdat ik natuurlijk nieuwsgierig was heeft ze op mijn verzoek haar eerste exemplaar naar mij toegestuurd.
En ja ik mag hem laten zien en dat is meer dan de moeite waard.
Want ze heeft maar liefst drie stempelsets met elkaar gecombineerd op een hele verrassende manier.

Tonnie, ik vind hem super en moest echt even nadenken welke sets je bij elkaar hebt gezet.

IMG_2293IMG_2294

Weet jij welke drie sets ze heeft gebruikt? Laat een berichtje achter bij deze blogpost! Ik verloot zondag 5 oktober twee setjes DSP + lint onder de juiste inzenders.

2 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een super kaart ! Echt heel gaaf en ik weet ook niet heel zeker welke 3 stempelsets zijn gebruikt. De 1e zag ik meteen, Bearing gifts en white christmas maar de derde, geen idee, eerst dacht ik festival of trees maar die is volgens mij te klein, dus toen moest ik iets anders boomachtigs ( ja dat is een woord ) verzinnen. Dus wat is een supergave bomen stempel, lovely as a tree !!! Ik denk dus die 3. Maakt ook niet uit, echt een superkaart. Ik zou hem zo na willen maken.
    Groet
    Linda ( L_Bergers@Hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het een eer vinden als deze als voorbeeld dient voor anderen.

      Verwijderen