zondag 7 september 2014

Teamtreffen Gladbeck 2014

Waar begin je na zo’n overweldigende dag. Eerst maar eens foto’s verzameld. Mijn eigen foto’s zijn zoals gewoonlijk schaars. Ik vergeet ze gewoon te maken. Opgezogen in alles wat zo’n dag op me afkomt. Druk met van alles en nog wat. Gelukkig kan ik altijd vertrouwen op Nadine Teiner die, op events als deze, fotograaf voor de dag is. Ook heb ik foto’s van Helga Hopen gebruikt.
Was ik in de begindagen van mijn demoschap alleen op dit soort events. Inmiddels reist een deel van mijn team mee. En met reden. De teamtreffens bij Jenni zijn uniek in zijn soort. En altijd weer een inspiratie.

Bij binnenkomst was het al lekker druk. Wat ken ik intussen veel van de dames. En wat is het gaaf om weer even bij te kletsen. Wat direct opvalt is hoeveel zorg Jenni heeft besteed aan de aankleding. Onvoorstelbaar zoveel creativiteit er op je af komt.
intekenenWelkombest day everIMG_0121

En dan mogen we de zaal in. Ook hier stokt even je adem. Lange tafels met voor iedereen een cadeautje.

Tafelcadeautjezaal overzicht

Jenni heeft vandaag een ballon aan haar shirt vast gemaakt. zodat we haar niet over het hoofd zien tussen de 120 dames die te gast zijn. En er is natuurlijk altijd wel iemand op zoek naar haar.

Jenni

Als iedereen zit opent Jenni de dag. En omdat we met een aardige groep nederlandse dames zijn, heeft ze mij gevraagd om te vertalen. Dat gaat prima, al voel ik me een beetje opgelaten daar op het podium.

teamtreffen jenni

Aan eten geen gebrek. Met vereende krachten (iedereen neemt wat mee) is er altijd meer dan genoeg te eten. Met echt mega lekkere toetjes toe. De “mannen” hebben buiten staan BBQ-en.

EtenTaarten

Anja Linda en IngridAnoushka en Janneke

cadeautjes En dan krijgt iedereen ook nog een cadeaupakketjes!

Er waren een aantal demo’s die een thema tafel hebben gemaakt. De foto’s daarvan volgen nog. Degene die ik nu heb zijn te klein om hier te laten zien. En ze verdienen echt even aandacht. Want mijn meiden wisten de 3e plaats weg te slepen. Daar mogen ze echt trots op zijn.

Natuurlijk gaan we ook creatief aan de slag. Helga heeft de onderstaande doosjes gemaakt. Nadine de kerstkaart. Maar er was nog veel meer. Daar heb ik helaas nog geen foto’s van. Misschien vind ik die nog :-) Of het lukt me om het een en ander nog na te maken. Zo wie zo heb ik veel werkbeschrijvingen gekregen.

project HelgaProject Nadine

Als laatste een hele leuke foto van ons treasure team. Meiden ik vond het super leuk dat jullie er bij waren. Dank jullie wel!

treasure Team

Geen opmerkingen:

Een reactie posten