donderdag 8 januari 2015

Mini treat bag ..

.. maakt perfecte cadeau zakjes.

Ohh deze thinlits is zo leuk! Het zakje bestaat uit 2 delen die je aan elkaar zet. Het grootste deel past maar net in je Big Shot. Helemaal in elkaar is het zakje 9,4 cm bij 13,3 cm groot.
De extra delen kun je gebruiken om het zakje te versieren of om venstertjes te maken in je zakje.

Dit is mijn eerste poging. De hartjes heb ik uit een strookje natural papier gehaald en vervolgens op een strookje Gold Foil geplakt. Zo heb ik glimmende gouden hartjes. Het tekstje in een contrasterende kleur en het pompom lint geven het geheel een feestelijk tintje.

Het zakje is gebruikt om een cadeaubon in te verpakken en onderweg naar de gever. Hoe leuk is dat!

Mini Treat Bag Mini Treat Bag

Dit kocht ik:
Mini Treat Bag: € 48.95
Calypso Coral Pompom Trim: € 6.95
Gold Foil Sheets: € 4.95
Totaal: € 60.85

Het Best Year Ever Designer Series Paper kreeg ik gratis uit de Sale-a-Bration folder.
Met het papier kan ik 36 van deze zakjes maken. Dus wie geef jij een zakje met cadeaubon Smile with tongue out)

Table built using Product Table Builder by The Crafty Owl - Independent Stampin' Up! Demonstrator.
 
 
 

2 opmerkingen: