woensdag 14 januari 2015

WoW

Verzamelbestelling 18 januari.

Vandaag een wonderlijke dag. Woensdag is mijn “thuiswerkdag”. Lekker hoor, even geen reistijd voor aanvang en gewoon op de bank in mijn kloffie. Niets vermoedend zet ik de computer aan. En dan, niks, zwart scherm met 2 regeltjes tekst. Ok, dit is nieuw. Nog een keer uit aan, en nog een keer. Niks…. zwart scherm met 2 regeltjes tekst. Dan maar bellen met de helpdesk. Helaas, die konden mijn zwarte scherm ook niet omtoveren in een gewoon werkend blauw scherm. De keus was kijken of er vandaag nog een andere computer beschikbaar gemaakt kon worden, 60 km verderop. Of morgen. En aangezien ik nog op de bank zit in mijn kloffie met de hondjes aan mijn voeten heb ik in mijn wijsheid besloten er maar het beste van te maken en niet af te reizen naar werk.  Gewoon vrij dan maar. Onbedoeld maar altijd welkom :-) Ik bedank de helpdesk man, hij beloofd me morgen een computer voor me te hebben.

Zo’n extra dagje vrij is altijd welkom. Helemaal omdat eerst Naomi en later Heidi langs komen om hun bestelling op te pikken. Altijd leuk om samen door de boeken te neuzen en ideeën uit te wisselen. Dames, volgende keer gaan we gewoon ook maar samen aan de slag met al het leuks!

Zo zag de stapel er gisteren uit toen het binnen kwam. Mr Brown moest even slikken.

IMG_2882 

De Mini Treat Bag Thinlits vind ik echt zo super. En om alle bestellers te verrassen had ik kleine cadeauzakjes gemaakt. Gevuld met goodies.

IMG_2884 (2)IMG_2885

Heb je de weekaanbieding gezien! 25% korting op maar liefst 4 ponsen. Daar loop ik wel warm voor. Jij ook? Absoluut de moeite waard om er een paar op te pikken. En komt je bestelling boven de 60 euro vis je ook nog een cadeautje uit de SAB folder op. Ik bestel op 18 januari dus laat je horen.

weekly 14-01-2015

Groeten,
Jose

3 opmerkingen:

  1. Wow....beste stapel, José. Mijn spulletjes zijn gisteren binnen gekomen, dus vandaag alle tijd om aan de slag te gaan. Bedankt voor je cadeauzakje, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier vandaag met knutselen. Ik zie je creaties wel weer langs komen op je blog :-)

      Verwijderen
  2. Ik ben helemaal in mijn nopjes met de nieuwe spulletjes. Gisteravond ging koor niet door en ben ik gelijk met een vriendin aan het fröbelen gegaan. Bedankt voor je lekkere thee en goede advies.

    BeantwoordenVerwijderen