dinsdag 20 januari 2015

Nog een weekje

en dan vlieg ik naar Orlando Florida, naar leadership conferentie. Langzaam begint de agenda gevuld te raken met afspraken en classes. Een soort nerveuze trilling begint zich meester te maken van mijn gestel. Niewsgierig en gespannen tegelijk.
De swaps zijn uitgedacht. Nu nog even maken :-) Zodra ze klaar zijn zal ik een foto delen uiteraard. 
Ik hoop dat ik in het conferentiecentrum WiFi heb zodat ik wat van mijn avonturen kan delen met jullie via mijn Facebook pagina. Vergeet dus niet mijn pagina te liken.

Voor vandaag heb ik een verjaardagskaart. Het zou maar zo kunnen dat we deze kaart gaan maken tijdens de verjaardag class op donderdag 5 februari. Het kan ook zijn dat we hele andere kaarten maken. Ik hou het nog een beetje spannend. Heb je zin om mee te doen? Meld je aan en doe mee. 


  Volgende verzamelbestelling 4 februari.
 

10 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Enne...kan ik niet mee in je koffer volgende week? Heel veel plezier! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde dat mijn koffer zo groot was dat je mee kon! Einde van het jaar mee naar conferentie in België dan maar ?

      Verwijderen
  2. Alvast heeeeeel veeeeeeel plezier! Geniet van deze prachtige kans en ervaring! Ben heel benieuwd wat je allemaal mee gaat maken daar.
    Je kaart is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment. En het is inderdaad een kans die ik absoluut wilde pakken!

      Verwijderen
  3. Een hele goede reis maak er een gezellige trip van

    Zeker een leuk kaartje! ga je volgen!! Groetjes Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel en ik ga zeker laten weten hoe het is.

    BeantwoordenVerwijderen