maandag 1 oktober 2012

Blader online door de nieuwe Stampin’ Up! Catalogus

20121001_AnnualCatalogue_EU

De nieuwe Catalogus van Stampin’ Up! is uit en hij is dikker dan ooit! Alles wat Stampin’ Up! te bieden heeft staat in dit prachtige magazine inclusief een aantal verrassende voorbeelden.
Het is bijna te veel om te kiezen. Een kleine tip, volg de seizoenen. Begin met Kerst en zo verder. Stel zo je bestelling samen zodat steeds alles mooi bij elkaar past. Neem een stempelset, met daarbij een stempelkussen, coördinerend papier, eventueel een nieuwe stans en nog wat embellishments.
Mocht je advies nodig hebben, mail mij of bel mij op!
Vanaf 8 oktober kan ik individuele bestelling voor je plaatsen. Wil je besparen op de verzendkosten geef mij een gil en ik voeg je bestelling toe aan een verzamelbestelling.
Mocht je de nieuwe catalogus nog niet in papiervorm hebben, dat voeg ik hem graag aan je bestelling toe.
Ik verheug me op jullie reacties en kan niet wachten om aan de slag te gaan met al mijn nieuwe spullen.

2 opmerkingen: