vrijdag 19 oktober 2012

Inspiratie

Al weer een week voorbij. Wat gaan de dagen toch snel. Voor we het weten is het kerst.
De bomen kleuren langzaam en krijgen de mooiste tinten. Hier in het Gelderse is er aan bomen geen gebrek. En in de herfst, als de regen weg blijft en de zon nog even schijnt is het hier toch wel op zijn mooist.
Langzaam trekt de vermoeidheid uit mijn lijf. Wat een turbulente weken. Heel veel vragen, heel veel antwoorden maar vooral heel veel plezier.
Ons team bestaat intussen uit 9 dames inclusief mijzelf. Anja, Deepa, Esther, Janneke, Jose, Miranda, Mirjam, Monique en Simone, het treasureteam.
Onvoorstelbaar zoveel energie als mijn lieve collega’s uitstralen. Met z’n alle ontdekken we dit nieuwe pad. De ene met wat meer Lef, de andere met wat meer Ervaring. Maar allemaal met heel veel positieve energie. Heerlijk om hier deel van uit te mogen maken.
Een klein maandje geleden was ik jarig. Van vrienden kreeg ik een hele leuke set kommen met bordjes. Vanaf het moment dat ik ze zag wist ik dat deze set mijn aandacht had. Ik wist eigenlijk direct dat ze een inspiratiebron zouden zijn. Vandaag heb ik mijn idee uit kunnen werken. Twee kaarten die passen bij de bekers.
DSC_0019DSC_0022

1 opmerking:

  1. Prachtig, Jose!
    Het serviesje zou zo van Stampin' Up afkomstig kunnen zijn, hahaha!

    En gefeliciteerd met je team! Veel plezier gewenst samen!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen