woensdag 10 oktober 2012

Spannende dagen

Het waren spannende en hectische dagen. Maar dat is altijd als je iets nieuws begint.
Naast mijn eigen start had ik de bijzonder taak om de in ons team startende demonstrators te begeleiden. Zodra zij zover zijn en ook een beetje over de eerste schrik heen zijn, stel ik ze graag aan jullie voor.
Hoe ging de start. Eigenlijk vrij soepel. Ik had van mijn lieve Upline Jenni een link gekregen. Om klok slag 7 uur kon ik de link gebruiken. Ik werd keurig begroet in de Nederlandse taal. Een kleine verrassing want Stampin’ Up! communiceert voornamelijk in het Engels met ons Nederlandse demonstrators.
In het volgende scherm wachtte mij de mooie taak om mijn zelf uitgezochte  startpakket in te geven en te bestellen. Stampin’ Up! doet daar vervolgens een uitgebreid business pakket bij en het begin gloort. Met de creditcard in de hand was het een kwestie van bevestigen. Helaas, hobbel in de weg, creditcard verlopen. Gelukkig was mijn man online vanuit Amerika aanwezig om mij bij te staan. Zijn creditcard bracht uitkomst hihi. Ik was al heel blij dat hij toch, zei het virtueel, bij mijn start was, maar achteraf had ik niet eens kunnen starten zonder hem.
We hebben aan de bevestigingsmailtjes van Stampin’ Up! gezien dat zij tot diep in de nacht hebben gewerkt om alle startpakketen zo snel mogelijk uit te leveren. Niet alleen Nederland ging maandag van start, ook Oostenrijk mocht beginnen. Al 70 nieuwe demonstrators waarvan 40 in Nederland zijn dezelfde weg gegaan als ik.
Vandaag is de doos met start en business pakket bij mij gebracht door UPS.  De arme man hing wel een beetje scheef. De doos was mega zwaar. Hij zal er wel aan wennen. UPS verzorgt in de toekomst alle bestellingen vanaf Stampin’ Up!.
Hierbij een foto van mijn startpakket en het business pakket.
IMG_0260[4]IMG_0259[5]
Langzaam keert de rust terug. Nu eerst maar eens genieten van alle mooie artikelen.

1 opmerking: