donderdag 11 oktober 2012

Kerst in oktober

Vandaag een “gewone” werkdag. Even geen Stampin’ Up! tot vanavond.
Afkickverschijnselen? Ja zeker! Gelukkig vandaag een HNW (het nieuwe werken) thuiswerkdag. Daardoor heb ik zo’n twee uur minder reistijd. Dat is wel prettig. Even niet de wekker om kwart over zes maar om kwart over zeven.
Het is koud als ik buiten loop met de hondjes. Dit wordt een dag voor veel koffie. Dat voel ik al.
Met de hondjes aan mijn voeten en de werklaptop op tafel. Aan de slag, genoeg te doen. De hondjes melden zich op gezette tijden voor hun uitjes. Het is zo grappig dat die kleine mannen een interne klok hebben. Ze laten me precies weten wanneer ze naar buiten moeten. Ik probeer niet naar de eetkamertafel te kijken. Daar liggen alle verleidelijkheden die gisteren in een gave grote doos zijn aangekomen.
Om vijf uur heb ik de computer uitgezet. Genoeg gewerkt. Ik kan niet langer wachten om met mijn nieuwe kerst ornament stempelbundel te spelen. Ik wil heel graag het ornament maken dat op de voorkant van de mini catalogus staat. Maar daar heb ik vandaag geen tijd voor. Dus maar een simpele kerstkaart. Het voelt niet voor niets als kerst in oktober hihi. Een van de kaarten is gemaakt met Gumball Green. Ik geloof dat ik gevallen ben voor die kleur. Grappig, want groen is zo niet mijn kleur normaal. Maar deze…..
DSC_0116

1 opmerking:

  1. Hele mooie kaarten, Jose!
    Knap dat je de hele dag hebt kunnen wachten, met van die mooie spullen die vanaf de keukentafel aan het roepen waren...
    Ik zou het niet kunnen, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen