woensdag 27 februari 2013

Cadeaukaart

Tamara had van het weekend een verjaardag van een vriendin. De jarige dame is helemaal wild van One Direction en spaart alles wat er maar te krijgen en te koop is. Maar ze heeft ook al heel veel. En om nou iets aan te schaffen en een bonnetje bij te geven om het eventueel te ruilen zagen we niet zitten.

Het is tegenwoordig een stuk eenvoudiger geworden om iemand iets te geven wat bij hem of haar past. Met een van de vele cadeaukaarten kan de ontvanger van een dergelijke kaart altijd zelf iets leuks uitzoeken.

De kaart moet natuurlijk wel op eigen wijze en in stijl verpakt worden.
Herkennen jullie het systeem? Ik gebruik het ook voor mijn visitekaartjes.

Deze keer heb ik de verpakking wel iets royaler gemaakt. Wist je dat deze kleur, Tangerine Tango, de eerste kleur was die ik 7 jaar geleden van een vriendin kreeg. Mijn eerste kennismaking met Stampin’ Up! en vanaf dat moment volledig verkocht (oeps). De eenvoud van de bij elkaar passende kleuren. Daar ben ik voor gevallen. Het scheelt zo veel tijd! En zoals een aantal van jullie weten, ik heb altijd tijd te kort!

cadeaukaartcadeaukaart_2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten