maandag 18 februari 2013

Oeps

Geweldig, ik had een bericht klaar staan voor mijn blog, maar door alle drukte ben ik die volledig vergeten.

Valentijn is al bijna een week achter de rug. De voorbereidingen voor de Creadagen in de Rijnhal in Arnhem zijn omgezet in tevreden terugkijken op een geslaagde beurs.

Laat ik vooraan beginnen. Ik had nog een projectje gemaakt dat ik jullie wilde laten zien. Een kleine verpakking voor een chocolade lolly. Een aardigheidje voor mijn man. Normaal laten we Valentijn aan ons voorbij gaan, maar een lekkernij met een leuke verpakking kan altijd.

hart-lollie

En toen de creadagen. Ben er helemaal vol van. Samen met mijn teamlid Miranda Versteeg hadden we in november al besloten dat we samen deze beurs wilden gaan doen. De Rijnhal ligt zo ongeveer in mijn achtertuin en als kind ging ik met mijn moeder naar de creadagen in de Rijnhal in Arnhem.
En dan is het ineens zo ver, je staat zelf op de beurs.

Afgelopen vrijdag zijn Miranda en ik, samen met een lieve vriendin naar de hal gereden om op te bouwen. We wisten niet helemaal wat we konden verwachten. Moesten we de kraam nog zelf opbouwen of stond die al klaar, zaten er achterwanden bij, moesten we zelf voor stoelen zorgen? We hadden uiteraard wel in gedachten hoe we het wilde gaan doen met de middelen die we met zekerheid tot onze beschikking hadden.

IMG_0517 IMG_0518
Zo was het toen we aankwamen.
Leuke vrolijke kramen met circusachtige luifeltjes.

En dit is wat wij er van hebben gemaakt.

IMG_0529IMG_0528

We hadden een workshopruimte om iedereen die zin had kennis te laten maken met de producten van Stampin’ Up! en daarnaast een “informatie”kraam om voorbeelden te tonen en uitleg te geven.
Twee vriendinnen hebben geholpen. Ook zij zijn gevallen voor de geweldige producten van Stampin’ Up! en wilden als ware ervaringsdeskundigen helpen. Dank meiden!

En dan vliegen twee dagen zo maar voorbij. En wat een avontuur. Het was super. O absoluut, er zijn best momenten geweest dat je denkt, mag ik even gaan zitten, mijn voeten doen zo zeer. Maar alle spontane, warme en geïnteresseerde reacties maken alles goed. En als dan ook nog ineens een heel goede klant voor je neus staat en die is helemaal alleen jou naar de beurs is gekomen, dan wordt ik even emotioneel. Wat een geweldige verrassing, dank je wel Nel!

Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en veel bekenden gesproken. Ik hoop iedereen in de toekomst terug te zien. In het najaar, dan staan we bij leven en welzijn ook weer op de creadagen in Arnhem. Heb je ons gezien en wil je dat met ons delen, laat een berichtje achter op mijn blog. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vonden.

Wil jij ook meer weten over de producten van Stampin’ Up! of wil je deel uit maken van mijn team en zo korting ontvangen op Stampin’ Up! producten of misschien net als Miranda leuke activiteiten samen ondernemen , neem dan contact met mij op.

1 opmerking:

  1. Wil je bedanken, voor het meebrengen van het mooie papier, en de hartelijke ontvangst op de beurs en de fijne tips

    BeantwoordenVerwijderen