woensdag 6 februari 2013

Witte Wereld

Jippie vandaag is de wereld weer even wit. Ik kan er niks aan doen, maar ik geniet als alles weer bedekt is onder een witte laag. Bij voorkeur een laag die lekker dik is en die direct de boel even stil zet.

DSC_0101

Met deze witte laag kwam ook de zon te voorschijn. Het was hier in dagen niet zo licht geweest. Daar krijg ik energie van.
Wie ook genieten van een lekkere laag sneeuw zijn onze woefels, de drie J’s. Hieronder zie je ze in onze tuin, maar we zijn uiteraard ook op pad geweest. Dan hollen en rollen ze door de sneeuw alsof het een lieve lust is. Zijn ze bij regen zo weer thuis, bij sneeuw willen ze wel uren buiten blijven.

DSC_0102DSC_0105

Omdat ik de laatste dagen geen tijd heb gehad om iets creatiefs voort te brengen plaats ik een foto van de swaps en cadeautjes die mijn teamleden hebben uitgeruild en gegeven. Een aantal van de voorbeelden zijn gemaakt met producten uit de sale-a-bration folder die je gratis krijgt bij een bestelling van 60 euro.
Wil je hier meer over weten, laat een berichtje achter op mijn blog of stuur mij een mail

DSC_0112

1 opmerking: