woensdag 27 februari 2013

Treasureteam breidt uit

Ik wil jullie graag voorstellen aan Jacomien Vonk uit Leeuwarden.

Jacomien is al een tijdje lid van mijn team, maar voorstellen kon nog niet. Ze was er zo gezegd nog niet klaar voor. Afgelopen maanden heeft zij gebruikt om haar bedrijf op te zetten.Inmiddels is zij zover dat ik haar bekend mag maken. Haar eerste workshop staat gepland voor aanstaande zaterdag. En dat gaat zij doen op een hele bijzondere plaats. Zij heeft namelijk een cel, ja echt een gevangeniscel! in de Blokhuispoort te Leeuwarden. www.blokhuispoort.nl
In een gedeelte van de oude gevangenis zijn ateliers gemaakt welke gehuurd kunnen worden. Een van de cellen vormt de basis van het bedrijf van Jacomien.

Lieve Jacomien, ik wens je heel veel succes toe met je nieuwe carrière! Ik vind het heel bijzonder om jou in mijn team te verwelkomen en deel uit te mogen maken, zij het langs de zijlijn, van jouw bedrijf.

012 (2)
Jacomien heeft een site www.celsmakke.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten