donderdag 2 januari 2014

2 januari 2014

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig nieuw jaar wensen en dat alle wensen in 2014 mogen uitkomen.

IMG_1498

Uiteraard reken ik er op dat 2014 een heel creatief jaar wordt.

IMG_1499

Ook hoop ik dat ik jullie in 2014 als klant of nieuwe klant van dienst kan zijn en dat jullie veel plezier beleven aan mijn hobby op mijn blog of Facebook pagina.

Reacties zijn zeer welkom en ik lees ze altijd met veel plezier.

De wensen voor mijzelf zijn simpel. Als het gaat zoals het vorig jaar ging, dan ben ik al een heel eind. Misschien iets minder griep, dan ben ik helemaal tevreden.

Stampin’ Up! begint het nieuwe jaar altijd met een nieuwe (lente/zomer) minigids en met de Sale-a-Bration (SAB) waarbij extra beloningen worden gegeven op bestellingen.

Op 28 januari 2014 begint het feest en gaat door t/m 31 maart 2014.

De nieuwe lentegids is echt gaaf! Ook de SAB cadeautjes waar je uit mag kiezen bij elke bestelling van 60 euro zijn super! Dit wil je echt niet missen!

De komende maand mag ik projecten tonen die gemaakt zijn met de producten uit deze minigids. Hou dus mijn blog in de gaten de komende tijd. Zodra ze binnen zijn ga ik aan de gang. Daarbij zal ik ook gebruik maken van de cadeautjes uit de SAB folder.

Als je niet kunt wachten op de digitale minigids en tot de cadeautjes van de sale-a-bration bekend gemaakt worden eind januari. Dan kun je nu een papieren kopie van beide bij me aan vragen, zodat je lijstje klaar is om mee te bestellen op 30 januari (betaling binnen op 29 januari).

Het unieke dit jaar is dat van 28 januari t/m 31 januari twee minigidsen tegelijktijdig geldig zijn. Dus items uit de herfst/winter minigids, kun je op 30 januari nog net mee bestellen! 3x feest dus eigenlijk! Makkelijker kan ik het niet maken. Leuker wel dus hihi.

1 opmerking:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, José. En wat een leuke nieuwtjes om het jaar mee te beginnen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen