zaterdag 18 januari 2014

Gezellig

Het was een erg leuke avond. We hebben met z’n alle heerlijk gegeten. En ook nog een paar foto’s gemaakt. Ik voel een mini scrapbook aankomen ;-)

In random order, mijn broer met de jongste zoon, mijn stiefdochter met mijn nichtje, mijn man en ik.

En omdat er vandaag helemaal niks uit de handen komt heb ik een hele leuke kaart van een van mijn klanten. Heel vaak krijg ik foto’s van eigen werk toegestuurd. En ze zijn allemaal even leuk. Soms mag ik er een op mijn blog laten zien.

Zo ook deze. Oma Nel heeft deze kaart gemaakt voor haar dochter nadat zij het goede nieuws vernomen had dat haar dochter in verwachting is. Ik mocht de kaart uiteraard pas laten zien nadat de toekomstig moeder de rest van de familie had ingelicht. Het zal je gebeuren dat de familie hier leest dat er een baby op komt is hihi.

Zwanger aZwanger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten