zondag 12 januari 2014

Watercolor

Zo het is gelukt de gidsen en folder die zijn aangevraagd te versturen. En sommigen hebben me al laten weten met pen en papier in de weer te zijn om op 30 januari mee te bestellen met de verzamelbestelling. Heb jij nog geen exemplaar aangevraagd, stuur me een mail. Tegen betaling van de verzendkosten komen de gids en folder jouw kant!

Deze kaart heb ik vrijdag nog gemaakt. Een hele simpele kaart maar wel een met glans en een randje.
Goud is het nieuwe zwart zeggen ze. Van mij mag het. Ik heb niet zo veel met zwart op kaarten. De tekst is in espresso bruin gestempeld. De bloemen heb ik zijn geëmbossed (is dat een woord?) Een strikje van bakers twine met gouddraad maakt het af.

IMG_1525

1 opmerking:

  1. In al z'n eenvoud een pracht van een kaart, José!
    En ook hier pen en papier al aardig in beweging. Je hoort nog van me :o)

    BeantwoordenVerwijderen