dinsdag 21 mei 2013

Online Ordering

http://www.stampinup.net/esuite/home/treasureyourmemories/

Sinds vandaag gaan al mijn blogposten ook naar een speciaal blog van Stampin Up. Het voordeel van die omgeving voor jullie is, dat het daar mogelijk is om online Stampin' Up! artikelen te bestellen. Op elk moment van de dag, als het jou uit komt.

Het kost mij wat tijd om deze nieuwe digitale toegang goed te begrijpen. Ben al trots dat mijn blogposten er allemaal te vinden zijn hihi. Ik doe mijn best dit zo snel mogelijk onder de knie te krijgen.
Heb jij tips, vragen, ideeën, opmerkingen of gaat iets anders dan je verwacht? Laat een berichtje achter op dit blog, op mijn facebookpagina of via de mail treasureyourmemories@kpnmail.nl! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten