donderdag 9 mei 2013

Vrije dagen

Wonderlijke weken met al die feest- en vrije dagen. En als ik nou net zo veel tijd had als dat ik ideeën heb, dan komt het nog helemaal goed hihi.

Vandaag heb ik tijd genomen om het canvas eens te proberen dat in de minicatalogus staat.
Ik wilde er heel graag eens op printen. Gewoon met de kleurenprinter die wij hier thuis voor alles gebruiken. Kijken wat er gebeurt.

En raad eens wat, het gaat gewoon! En de kwaliteit van de afdruk is super. Ik heb mijn eigen logo gebruikt. Maar stel je eens voor dat je een foto afdrukt op dit canvas. Een goede afdruk met een twist. Je kunt de randen een beetje rafelen voor een extra effect.

Ik heb mijn canvas afdrukjes gebruikt op een vrolijk gekleurd kaartje.

DSC_0001 DSC_0002

2 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi afgedrukt. De kleuren springer er echt vanaf.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeminee meis wat een fantastisch idee en wat zijn de kleuren mooi zo.
    ga het zeker een keer proberen.
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen