vrijdag 31 mei 2013

Producten die verdwijnen en de nieuwe catalogus!

Vandaag is de lijst bekend gemaakt met producten die niet terug komen in de nieuwe catalogus. Altijd een spannende tijd. Welke producten verdwijnen, kan ik ze nog kopen en zit er misschien korting op?

Hieronder vind je de lijst. De verkoop start vandaag en loopt tot en met 1 juli. Verkoop is zolang de voorraad strekt. Wacht niet als je nog wat wilt aanschaffen. Voor je het weet ben je te laat!

RETIRED PRODUCTS
Klik op de onderstaande linkjes om de lijsten te zien.

Verdwijnende stempels (klik)

Verdwijnende accessoires (klik)

Heb je vragen, kom je ergens niet uit, wil je bestellen? Neem contact (klik) met mij op. Ik help je graag.

Ik plaats deze maand meerdere bestellingen, dus je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling. Op moment dat je weet wat je wilt hebben, neem contact met mij op. We overleggen dan met welke bestelronde je mee kunt.

Deze maand verschijnt ook het nieuwe ideeënboek/catalogus die op 2 juli 2013 in gaat.
Wil je alvast een exemplaar reserveren? Mail mij dan! De catalogus kost € 5,-- inclusief verzenden.
Dit bedrag breng ik in mindering bij je eerste bestelling na 2 juli 2013 van minimaal € 30,-- .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten