donderdag 23 mei 2013

Webwinkel

Het was allemaal even zoeken. Zo’n online winkel. Was ik van de week nog gewoon demonstrator voor Stampin’ Up! en creatief coach, nu ben ik ook wegshophouder hihi. En het werkt, ik heb inmiddels een eerste order mogen ontvangen via het systeem.

Bestel je via de webshop, dan betaal je altijd € 5,95 aan verzendkosten.
Je artikelen worden rechtstreeks van Stampin’ Up! naar je huis verzonden met UPS.
Orders vanaf € 200,- krijgen ook de gratis credits.
Betaling gaat via Creditcard.

Uiteraard gaat het online systeem slechts een aanvulling zijn. Je hoeft er absoluut geen gebruik van te maken! Wil je rechtstreeks bij mij blijven bestellen, dan ben je van harte welkom! Je krijgt als van ouds alle service en advies. Ik zal verzamelbestelling blijven plaatsen waar je aan mee kunt doen en je bestellingen worden voorzien van een kaartje en wie weet een goodie. Mijn persoonlijke aanbieding zijn niet geldig in de online winkel.
Dus stel je mijn persoonlijke betrokkenheid op prijs dan laat je alles zoals voorheen.
Doe je het liever allemaal zelf, dan nodig ik je van harte uit om gebruik te maken van de online winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten